onsdag den 10. juni 2009

23 ting - 6-9.

Så har jeg leget låner - dvs. jeg har gjort det før, så PIN-kode og SMS/ email påmindelser har jeg haft længe. Det er godt for en ældre hjerne med disse beskeder.
Huskelisten bruger jeg som en liste over de bøger jeg gerne vil læse i evt. ferier o. lign. Men beskrivelsen lå lidt kryptisk under studiehjælp - nå godt der også er hjælp i bibliotekssystemet.
Sakl vi overveje at have et link fra eks. selvbetjening??
Og nu har jeg lagt min ferie ind i ferieservice, så der ikke går kludder i mine reserveringer.
Bibliotek.dk er afprøvet, og nødsystemet har jeg haft fornøjelsen af i en fredagsvagt, men det er testet af igen.
"Superbrugeren" , jeg vender lige kasketten- har lagt en vejledning i skranken - og sendt mail rundt til personalet på Tarm bibliotek om placeringen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar